BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nogieć Joanna (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu)
Tytuł
Prospołeczne zachowania młodych konsumentów
Social Behaviors of Young Consumers
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 72, s. 503-515, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Konsument
Consumer behaviour, Consumer
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Zachowania prospołeczne to takie, które przynoszą korzyść najczęściej innej społeczności lub osobie poprzez pomaganie. Według różnych badań Polacy angażują się w różne rodzaje działalności o charakterze społecznym. Wspierają potrzebujących nie tylko finansowo, ale także własną pracą. Celem artykułu jest zaprezentowanie zaangażowania społecznego wśród młodych konsumentów (studentów) w świetle wyników badań własnych.(abstrakt autora)

The idea of social behaviors is to support the community or the person by sharing money or goods. According to different research Poles launch out into different kinds of the activity about the social character. They support needing not only financially but also with the own work. The main aim of the paper is presenting the results of own research conducted among the young consumers (students) and their opinions about the charity.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. G. Światowy, Zachowania konsumentów, PWE, Warszawa 2006.
  2. Z. Kędzior, K. Karcz, Modele zachowań gospodarstw domowych i przedsiębiorstw, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Katowice 1998.
  3. S. Gajewski, Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing, Wyd. Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997.
  4. Ph. Kotler, Marketing - analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999.
  5. S. Smyczek, I. Sowa, Konsument na rynku - zachowania, modele, aplikacje, Difin, Warszawa 2005.
  6. L. Garbarski, Zachowania nabywców, PWE, Warszawa 2001.
  7. M. Adamska-Chudzińska, Zachowanie prospołeczne w przedsiębiorstwie a spójność społeczno- ekonomiczna, [w:] Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy w kontekście spójności społecznoekonomicznej, red. M. G. Woźniak, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2008, s. 414-415.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu