BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Cyfert Szymon (Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Tytuł
Doskonalenie procesów w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań empirycznych
Results of Empirical Research in a Field of Processes Development in Polish Companies
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Innowacje zarządcze w biznesie i sektorze publicznym, 2008, s. 25-36, rys., bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie procesami, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Efektywność przedsiębiorstwa, Badania empiryczne
Process management, Enterprise management, Enterprise effectiveness, Empirical researches
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Głównym celem opracowania jest przedstawienie wyników postępowania badawczego nakierowanego na identyfikację istniejącego stanu w zakresie metod doskonalenia procesów wykorzystywanych w polskich przedsiębiorstwach. Punktem wyjścia uczyniono przedstawienie metodyki zastosowanego postępowania badawczego, co w dalszej części pozwoliło na omówienie wyników postępowania i wyprowadzenie wniosków końcowych dotyczących metod doskonalenia procesów wykorzystywanych w polskich przedsiębiorstwach. (abstrakt oryginalny)

A main aim of the paper is to present results of research procedure in a field of developing processes in Polish companies. As a point of start is a description of a methodology of the research. In the second part of the paper there are results and reckons in the field of processes development in Polish companies. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Brilman J.: Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. PWE, Warszawa 2002, s. 293,302.
  2. Davenport T.H.: Need Radical Innovation and Continuous Improvement? Integrate Process Reengineering and TQM. "Planning Review" 1993, May/Jun, Vol. 21, No. 3, p. 7.
  3. Grajewski P., Nogalski B.: Potencjalne źródła niesprawności w organizacji procesowej. W: Podejście procesowe w zarządzaniu. T. 1. Red. M. Romanowska, M. Trocki. SGH, Warszawa 2004, s. 60.
  4. Grunberg Th. : A Review of Improvement Methods in Manufacturing Operations. "Work Study" 2003, Vol. 52, No. 2, p. 90.
  5. Melan H.E.: Process Management: A Unifying Framework for Improvement. "National Productivity" 1989, Autumn, p. 396.
  6. Rummler G.A., Brache A.P.: Podnoszenie efektywności organizacji. PWE, Warszawa 2000, s. 154-155.
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu