BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zdziebko Tomasz (Uniwersytet Szczeciński), Muszyńska Karolina (Uniwersytet Szczeciński), Swacha Jakub (Uniwersytet Szczeciński), Drążek Zygmunt (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Wykorzystanie narzędzia EEQRA do analizy opinii użytkowników e-przewodników w muzeach oceanograficznych
Use of EEQRA Tool for Analyzing Opinions of E-Guide Users in Oceanographic Museum
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2014, nr 113, T.2, s. 153-161, rys.,tab., bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Ekonomiczno-społeczne i techniczne wartości w gospodarce opartej na wiedzy.
Słowa kluczowe
Muzea, Kwestionariusze
Museums, Questionnaire
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule opisano założenia i funkcje systemu EEQRA, wspierającego proces gromadzenia i analizy wyników badań kwestionariuszowych prowadzonych wśród użytkowników e przewodników w muzeach oceanograficznych, a także omówiono jego wykorzystanie przez trzy południowobałtyckie muzea oceanograficzne w ramach projektu międzynarodowego BalticMuseums 2.0 Plus. (abstrakt autora)

The paper describes the goals and functions of the EEQRA (E-guide Evaluation Questionnaire Report Analysis) system for supporting the process of gathering and analyzing results of a questionnaire survey conducted among e-guide users in oceano-graphic museums, along with its usage by three South-Baltic oceanographic museums within the frames of the BalticMuseums 2.0. Plus international project.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bailey D., Cooper R., Glavic J. (2011), Marketing The Freedom Tour: A Mobile App Case Study, w: Mobile apps for museums: The AAM guide to planning and strat-egy, (ed.) N. Proctor, J. Burton, AAM Press, Waszyngton, http://mobileappsformuseums.wordpress.com/2013/05/09/marketing-the-freedom-tour-a-mobile-app-case-study.
  2. de Leeuw E., Collins M. (1997), Data Collection Methods and Survey Quality: An Overview, w: Survey Measurement and Process Quality, (ed.) L. Lyberg, P. Biemer, M. Collins, E. de Leeuw, C. Dippo, N. Schwarz, D. Trewin, John Wiley & Sons, Hoboken, s. 199-220.
  3. Emmanouilidis C., Koutsiamanis R.-A., Tasidou A. (2013), Mobile guides: Taxonomy of architectures, context awareness, technologies and applications, "Journal of Network and Computer Applications" No 36 (1), s. 103-125.
  4. Molz J.G. (2012), Travel Connections: Tourism, Technology and Togetherness in a Mobile World, Routledge, New York.
  5. Muszyńska K., Drążek Z., Swacha J. (2012), Projekt BalticMuseums 2.0. Plus jako przykład wykorzystania środków unijnych dla aktywizacji międzynarodowego ru-chu turystycznego, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług nr 85, Szczecin, s. 71-82.
  6. Muszyńska K., Swacha J. (2013), Komputerowe wspomaganie ewaluacji multimedial-nych przewodników elektronicznych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług nr 106, Szczecin.
  7. Swacha J., Drążek Z., Komorowski T., Muszyńska K. (2012), Aspekty technologiczne wdrożenia mobilnych e-przewodników na przykładzie muzeów oceanograficznych, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Ekonomiczne Problemy Usług nr 86, Szczecin, s. 435-446.
  8. Tsiafakis D., Michailidou N. (2008), Virtual Guide: User requirements for the museum experience in the 21st century, w: Electronic Imaging & the Visual Arts. EVA 2008 Florence, (ed.) V. Cappellini, J. Hemsley, Pitagora Editrice, Bolonia, s. 206-211.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu