BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Perenc Józef (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Marketing a etyka
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Metody uogólnień w modelowaniu transgranicznych przepływów transportowych : materiały konferencyjne pod red. Stanisława Dziadka Ustroń-Jaszowiec 4-5.11.1998, 1998, s. 81-85
Słowa kluczowe
Marketing, Etyka, Teoria marketingu, Społeczna rola marketingu
Marketing, Ethics, Marketing theory, Social role of marketing
Abstrakt
Marketing końca XX wieku to proces, który zmierza do marketingu partnerskiego. Należy go kształtować z zachowaniem norm i zasad Kodeksu Etycznego Marketingu oraz postanowień i reguł Kodeksu ESOMAR. Osoby, instytucje, organizacje, które tych związków, zasad i reguł nie przestrzegają, narażają siebie i swoje organizacje na wykluczenie z rynku (z grona twórców, badaczy, biznesmenów itp.) - z wszystkimi tego konsekwencjami. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu