BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Brudnicki Artur (ISM Slovakia v Prešove)
Tytuł
Les caractéristiques du marketing de la bancaire en Pologne dans le contexte de la crise économique. Les stratégies du marketing des banques d'entreprises, les modèles d'opération, marketing de services financiers
The Characteristics of Marketing Strategies in Polish Banking Sector in the Context of the Financial Crisis. The Marketing Strategies & Business Models for Corporate Banking Business. The Marketing of the Financial Services
Źródło
Humanum. Międzynarodowe Studia Społeczno-Humanistyczne, 2013, nr 10 (1), s. 19-31, bibliogr. 1 poz.
Humanum. International Social and Humanities Studies
Słowa kluczowe
Kryzys finansowy, Banki, Wizerunek banku, Marka banku, Marketing bankowy, Rynki finansowe, Bankowość
Financial crisis, Banks, Bank image, Bank brand, Bank marketing, Financial markets, Banking
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
The article concerns the specifics of communicating the image of the retail and corporate bank to the market. It also shows the general characteristics of marketing activities in the banking market, with particular emphasis on the separateness of corporate banking market - both marketing and product. The specificity of marketing activities in this market stems from three areas - financial services marketing, banking marketing and the crucial - the specifics of business in the institutional market. Characteristics takes into account the impact of the current financial crisis as the main factor affecting the strategies of banks on the Polish market.(original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Frei, F. X. 2008. Les quatre piliers de la réussite d'une entreprise de service, Harvard Business Review Polska, Octobre
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1898-8431
Język
fre
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu