BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Idzikowski Krzysztof (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Relacyjny proces sprzedaży jako sposób na zwiększenie wyników branży teleinformatycznej
Relational Sales Process as a Method of Increasing Results in the IT Sector
Źródło
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, 2013, t. 49 nr 4, s. 429-438, bibliogr. 14 poz.
The Poznan School of Banking Research Journal
Tytuł własny numeru
Być, mieć czy władać?
Słowa kluczowe
Sprzedaż, Analiza sprzedaży, Strategia sprzedaży, Usługi teleinformatyczne
Sale, Sales analysis, Sales strategy, Teleinformation services
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Autor bada, jak modyfikacja procesu sprzedaży wpływa na skuteczność wypracowania wyniku. Jako przykład podaje jedną z firm świadczących usługi teleinformatyczne. Zostaje sprawdzona skuteczność sprzedaży w początkowej propozycji procesu, a następnie wynik osiągnięty po modyfikacji.(abstrakt oryginalny)

The article presents research on how sales process modification influences the effectiveness of achieved results. The analysis is based in the IT area and it is dedicated to a particular company. Both positions of sales process where checked, taking into consideration the traditional model and the results after modification.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bednarski A., Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą, Helion, Gliwice 2009.
  2. Binsztok A., Kiedy kropla drąży skałę, Helion, Gliwice 2009.
  3. http://www.hbrp.pl/biblioteka/art.php?id=792&t=od-relacji-z-klientem-do-efektywnej-sprzedazy [15.03.2013].
  4. Jeffrey G., Biblia handlowca. Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów, Helion, Gliwice 2006.
  5. Kotler Ph., Marketing, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
  6. Krupski R., Stańczyk-Hugiet E., Niemczyk J., Koncepcje starategii organizacji, PWE, Warszawa 2009.
  7. Lisiński M., Metody planowania strategicznego, PWE, Warszawa 2004.
  8. Majewski P., 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego, Helion, Gliwice 2010.
  9. Obłój K., Strategia organizacji, PWE, Warszawa 2007.
  10. Pollak G., 12 kroków uczciwej sprzedaży: uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie, Helion, Gliwice 2012.
  11. Prymon M., Marketing w kierowaniu firmą, AG-Master, Wrocław 1991.
  12. Przybyła M., Organizacja i zarządzanie - podstawy wiedzy menedżerskiej, Wyd. AE we Wrocławiu, Wrocław 2003.
  13. Sorensen H., Co siedzi w głowie klienta, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2010.
  14. Sprzedaż, "Harvard Business Review" grudzień 2012.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1426-9724
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu