BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Podobiński Andrzej (Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie)
Tytuł
Zarządzanie marketingowe we współczesnym marketingu międzynarodowym
Źródło
Zeszyty Naukowe / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Gospodarka i polityka : wyzwania XXI wieku, 2005, s. 43-51, tab.
Słowa kluczowe
Marketing, Zarządzanie marketingowe, Marketing międzynarodowy, Strategia marketingowa
Marketing, Marketing management, International marketing, Marketing strategy
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Jedną z najważniejszych decyzji marketingowych podejmowanych przez kierownictwo przedsiębiorstwa jest wybór rynków zbytu dla wytwarzanych przez niego produktów. generalnie rzecz biorąc stoi ono przed alternatywą sprzedaży albo na rynku wewnętrznym kraju, w którym ma siedzibę, albo na rynku zagranicznym, decydując się na prowadzenie współpracy gospodarczej z partnerami zagranicznymi. W drugim przypadku zarząd musi podjąć decyzję, jaką część produkcji będzie sprzedawać na rynku wewnętrznym, a jaką przeznaczy na eksport. (fragment tekstu)

In this article marketing management is shown as a feature of international marketing. This is presented with other features of this marketing in modern conditions. The basic concepts of marketing management are presented. Process of marketing management of the company is described by dividing it into six stages. All stages are identified and discussed. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu