BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Czarniewski Sławomir (University of Finance and Management in Bialystok, Poland)
Tytuł
The New Trends in Direct Personal Communication
Nowe tendencje w komunikacji bezpośredniej osobistej
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2014, nr 112, T.1, s. 279-290, tab., bibliogr. 27 poz.
Tytuł własny numeru
Nowa gospodarka - spojrzenie interdyscyplinarne.
Słowa kluczowe
Komunikowanie, Relacje z klientami
Communication, Relationships with customers
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł przedstawia wyniki analiz własnych autora dotyczących mechanizmu kształtowania relacji z klientami. Praca pokazuje zmiany (tendencje) zachodzące w systemie komunikacji rynkowej w dobie zmian w gospodarce. Autor prezentuje w swojej pracy aspekty efektywności różnych narzędzi (form) komunikacji bezpośredniej. Zawarte w artykule przemyślenia nie mają charakteru definitywnego i powinny być traktowane jako głos w dyskusji. (abstrakt autora)

Article presents the author study results of shaping relationships with customers. This paper shows changes (trends) in the system of market communication in the age of changes in the economy. Author presents the effectiveness of various actions in direct marketing. Reflections contained in the paper do not have definite characteristics and should be treated as an opinion in the discussion. (author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Berry L., Wall E., Carbone L. (2006), Managing Service Experience Clues, Academy of Management Perspectives, Wharton School, University of Pennsylvania, Spring.
  2. Cwynar A., Cwynar W. (2005), Mierniki kreowanej wartości spółki kapitałowej, [in:] Wycena i zarządzanie wartością firmy, edited by A. Szablewski, R. Tuzimek, Pol-text Publishing, Warsaw.
  3. Czarniewski S. (2010), Determinanty wzrostu skuteczności komunikacji rynkowej, Pu-blishing House of Bialystok Technical University, Bialystok.
  4. Czarniewski S. (2010), Ekonomiczne mechanizmy efektywności komunikacji rynkowej, Publishing House of the University of Finances and Management in Bialystok, Bialystok.
  5. Dobiegała-Korona B. (2010), Istota i pomiar wartości klienta, w: Zarządzanie warto-ścią klienta. Pomiar i  strategie, edited by B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski, Poltext Publishing, Warsaw.
  6. Dobiegała-Korona B. (2009), Migracja klientów a  migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse i  zagrożenia, [in:] Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa, edited by B. Dobiegała-Korona, PWN Publishing, Warsaw.
  7. Dokurno Z. (2009), Kapitał ludzki jako strategiczny czynnik wzrostu gospodarczego w gospodarce opartej na wiedzy, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, No. 544.
  8. Doyle P. (2003), Marketing wartości, Felberg SJA Publishing.
  9. Doyle P. (2000, Value-Based Marketing, Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value, John Wiley & Sons, Ltd, England.
  10. Garbarski L. (2005), Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu, w: Efektywność marketingu, edited by W. Wrzosek, Polish Economic Publishing House, Warsaw.
  11. Gilmore J., Joseph Pine II B. (2007), Authenticity. What Consumers Really Want, Har-vard Business School Press, Boston.
  12. Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M. (2009), Zarządzanie zaufaniem. Wybrane problemy, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", No. 3 (710).
  13. Gupta S., Lehman D. (2005), Managing Customers as Investments, Wharton School Publishing, New Jersey.
  14. Horowitz I. (2006), Strategia obsługi klienta, Polish Economic Publishing House, Warsaw.
  15. Lindstrom M. (2005), Brand Sense Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight and Sound, Free Press, New York.
  16. Maison D. (2004), Utajone postawy konsumenckie, Gdansk Psychology Publishing, Gdansk.
  17. Nagi E.W., Xiu L., Chau D.C. (2009), Application of Data Mining Techniques in Cus-tomer Relationship Management: A Literature Review and Classification, "Expert System with Application", No. 36.
  18. Nowak W.P. (2001), Media planning, Proteus-Marketing Publishing House, Krakow.
  19. Peppers D., Rogers M. (2005), Return on Customer, Creating Maximum Value from Your Scarcest Resource, Marshall Cavendish Business, London.
  20. Piercy N.F. (2009), Market-Led Strategic Change. Transforming the Process of Going to Market, Fourth Edition, Elsevier Butterworth-Heinemann.
  21. Reichheld F. (2007), Decydujące pytanie. Jak osiągnąć dobre zyski i prawdziwy wzrost, MT Biznes Publishing, Warsaw.
  22. Rószkiewicz M. (2010), Metody ilościowe w badaniach klientów firmy, in: Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, edited by B. Dobiegała-Korona, T. Doligal-ski, Poltext Publishing, Warsaw.
  23. Rudawska I. (2009), Strategia konkurencji przedsiębiorstwa oparta na relacjach ryn-kowych, "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", No. 9 (716).
  24. Rupik K. (2009), Business Models of Polish Clothing Companies in Their Expansion into the CEE Markets, "Journal of Economics and Management", Vol. 6.
  25. Stodolny P. (2006), Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych, CeDeWu Publishing, Warsaw.
  26. Suszyński C. (2007), Przedsiębiorstwo, wartość, zarządzanie, Polish Economic Publis-hing House, Warsaw.
  27. Ulwick A.W. (2009), Czego chcą klienci?, Wolters Kluwer business Publishing, Krakow.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu