- Autor
- Krawiec Wioletta (Uniwersytet Łódzki)
- Tytuł
- Platformy crowdsourcingowe jako narzędzie kreatywnych rozwiązań dla firm - zastosowanie, skuteczność, pomiar
Crowdsourcing Platform as a Tool For Creative Solutions for Business - Use, Efficiency, Measurement - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2014, nr 112, T.1, s. 341-349, rys., bibliogr. 9 poz.
- Tytuł własny numeru
- Nowa gospodarka - spojrzenie interdyscyplinarne.
- Słowa kluczowe
- Pomiary, Projekty rozwoju gospodarczego, Crowdsourcing
Measurement, Economic development project, Crowdsourcing - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- Artykuł ten został skoncentrowany na ukazaniu możliwości, jakie daje platforma crowdsourcingowa w procesie poszukiwania kreatywnych rozwiązań dla problemów firmy. W artykule wskazano również podstawowe założenia odnoszące się do opracowania skutecznego projektu crowdsourcingowego oraz istotę pomiaru w tego typu akcjach. (fragment tekstu)
This article shows the possibilities offered by the crowdsourcing platform in the search for creative solutions to business problems. The article also identifies key assumptions relating to the development of effective crowdsourcing project and the importance of measurement in this type of actions. (author's abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Brzoskowski B. (2010), Crowdsourcing - pytania mogą się opłacać, Marketing w Praktyce, nr 8, http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=2/w=1/aid=m4 c5e86e47b93c [dostęp 5.01.2013].
- Howe J. (2006), The Rise in Crowdsourcing, "Wired Magazine", June, http://www.wired.com/wired/archive/14.06/crowds_pr.html [dostęp 14.06.2006].
- Howe J. (2008), Crowd Sourcing. Why the power of the crowd is driving the future of business, Crown Business, New York.
- Jarząbek Ł. (2013), Potencjał, który czeka na wykorzystanie. Zastosowanie crowdsour-cingu w biznesie, http://www.crs.org.pl/idee/rozwiazania/zarzadzanie- wiedza/ za-stosowanie-crowdsourcingu-w-biznesie [dostęp 29.12.2013].
- Komunikat prasowy (2012), Innowacja tkwi w ludziach - MSLGROUP uruchomiła platformę crowdsourcingową, http://media.mslgroup.pl/pr/202588/innowacja-tkwi-w- ludziach-mslgroup-uruchomila-platforme-crowdsourcingowa [dostęp 25.01.2012].
- Luty P. (2013), Jeden taki serwis na milion, http://pierwszymilion.forbes.pl/jeden-taki-serwis-na- milion,artykuly,155269,1,2.html [dostęp 12.06.2013].
- Portal Innowacji, Newsy (2013), http://www.pi.gov.pl/PARP/chapter_ 86197. asp? soid=A26FF3370CE4489D8D5818356BC76625 [dostęp 17.06.2013].
- Portal Quirky.com (2013), http://www.quirky.com [dostęp 5.01 2013].
- Wojtaś-Jakubowska A. (2013), Co daje marce crowdsourcing?, "Marketing w Prakty-ce", nr 8.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Język
- pol