BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Krawiec Wioletta (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Platformy crowdsourcingowe jako narzędzie kreatywnych rozwiązań dla firm - zastosowanie, skuteczność, pomiar
Crowdsourcing Platform as a Tool For Creative Solutions for Business - Use, Efficiency, Measurement
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2014, nr 112, T.1, s. 341-349, rys., bibliogr. 9 poz.
Tytuł własny numeru
Nowa gospodarka - spojrzenie interdyscyplinarne.
Słowa kluczowe
Pomiary, Projekty rozwoju gospodarczego, Crowdsourcing
Measurement, Economic development project, Crowdsourcing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł ten został skoncentrowany na ukazaniu możliwości, jakie daje platforma crowdsourcingowa w procesie poszukiwania kreatywnych rozwiązań dla problemów firmy. W artykule wskazano również podstawowe założenia odnoszące się do opracowania skutecznego projektu crowdsourcingowego oraz istotę pomiaru w tego typu akcjach. (fragment tekstu)

This article shows the possibilities offered by the crowdsourcing platform in the search for creative solutions to business problems. The article also identifies key assumptions relating to the development of effective crowdsourcing project and the importance of measurement in this type of actions. (author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Brzoskowski B. (2010), Crowdsourcing - pytania mogą się opłacać, Marketing w Praktyce, nr 8, http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=2/w=1/aid=m4 c5e86e47b93c [dostęp 5.01.2013].
  2. Howe J. (2006), The Rise in Crowdsourcing, "Wired Magazine", June, http://www.wired.com/wired/archive/14.06/crowds_pr.html [dostęp 14.06.2006].
  3. Howe J. (2008), Crowd Sourcing. Why the power of the crowd is driving the future of business, Crown Business, New York.
  4. Jarząbek Ł. (2013), Potencjał, który czeka na wykorzystanie. Zastosowanie crowdsour-cingu w biznesie, http://www.crs.org.pl/idee/rozwiazania/zarzadzanie- wiedza/ za-stosowanie-crowdsourcingu-w-biznesie [dostęp 29.12.2013].
  5. Komunikat prasowy (2012), Innowacja tkwi w ludziach - MSLGROUP uruchomiła platformę crowdsourcingową, http://media.mslgroup.pl/pr/202588/innowacja-tkwi-w- ludziach-mslgroup-uruchomila-platforme-crowdsourcingowa [dostęp 25.01.2012].
  6. Luty P. (2013), Jeden taki serwis na milion, http://pierwszymilion.forbes.pl/jeden-taki-serwis-na- milion,artykuly,155269,1,2.html [dostęp 12.06.2013].
  7. Portal Innowacji, Newsy (2013), http://www.pi.gov.pl/PARP/chapter_ 86197. asp? soid=A26FF3370CE4489D8D5818356BC76625 [dostęp 17.06.2013].
  8. Portal Quirky.com (2013), http://www.quirky.com [dostęp 5.01 2013].
  9. Wojtaś-Jakubowska A. (2013), Co daje marce crowdsourcing?, "Marketing w Prakty-ce", nr 8.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu