BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Majtanova Anna (Ekonomicka Univerzita v Bratislave)
Tytuł
Riadenie inovacie produktov v komercnej poistovni
The Governing of Product Innovation in Commercial Insurance Company
Źródło
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Innowacje zarządcze w biznesie i sektorze publicznym, 2008, s. 333-344, rys., tab., bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Innowacje w organizacji, Innowacyjność produktu, Komercjalizacja produktu, Ubezpieczenia
Innovations in organization, Product innovation, Product commercialization, Insurances
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
For the development of insurance is the behavior of customers terminative. If the insurance company wants to achieve aims in a certain segment of a market, it must create new products with a better life cycles and better attributes. The article defines significant and characteristic features of an insurance product. There is a new product development strategy in commercial insurance companies and affects of reinsurance companies to create and develop products. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Buchová J.: Zaistenie. Netri. 2004.
  2. Dafthel J.: Poistná teorie. Professional Publishing. Praha 2005.
  3. Duchácková E.: Princípy pojisténi a pojist'ovnictvi. Ekopress s r. o. Praha 2005.
  4. Kita J a kol.: Marketing. Iura Edition, Bratislava 2002.
  5. Kotler P.: Marketing management. Grada Publishing, Praha, 1998.
  6. Krátka Z.: Zaistenie. "Bratislava Ekonom" 2007.
  7. Littvová Z.: Porfolio produktov kapitálového zivotného poistenia. In: Zbomík z medzinárodnej vedeckej konferencie Znalostná ekonomika, nové vyzvy pre národohospodársku vedu. Bratislava 2006.
  8. Majtánová A.: Poistny trh. Bratislava: Elita 1993.
  9. Marko P.: Manażment skód pri katastrofickych udalostiach. In: Zbornik z medzinárodnej vedeckej konferencie Generada 2007. Bratislava 2007.
  10. Menhart M., Pylca B., Ebersberger A., Hanusch H.: Product Innovation and Population Dynamics in the German Insurance. "Market" 2003.
  11. www.insurancejournal.com (15.2.2008)
  12. www.swissre.com (15.2.2008)
Cytowane przez
Pokaż
Język
cze
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu