BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Iwanowna Jakowuk Tamara (Brest State University named after A.S. Pushkin, Brest, Belarus)
Tytuł
Место туристической рекламы в оптимизации рынкаиндустрии отдыха
Znaczenie reklamy w procesie optymalizacji branży turystycznej
Źródło
Zarządzanie. Teoria i Praktyka / Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie, 2013, nr 2 (8), s. 73-76, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Efektywność reklamy, Reklama turystyczna, Przemysł turystyczny
Advertising efficiency, Tourism advertising, Tourism industry
Uwagi
summ.
Abstrakt
This paper explicitly models the effectiveness of advertising in driving consumer purchases in tourism industry. Sources of data allows authors to assess both the short-term and long-term marginal contributions of advertising on sales in the tourism industry. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. European Travel Commission (2014). European Tourism 2014 - Trends and Prospects (Q1/2014): http://www.etc-corporate.org/ (access: 2014.10.09).
  2. World Tourism Organization (2000). Tourism 2020 vision: South Asia. World Tourism Organization. http://books.google.by/books/ about/Tourism_2020_Vision.html?id=pQ1PAAAAMAAJ&redir_esc=y (access: 2014.10.09).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2081-1586
Język
rus
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu