BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rzemieniak Magdalena (Politechnika Lubelska)
Tytuł
Social Media w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Social Media in the Context of Information Society Development
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 67, s. 616-623, bibliogr. 8 poz.
Tytuł własny numeru
Drogi dochodzenia do społeczeństwa informacyjnego. Stan obecny, perspektywy rozwoju i ograniczenia. T. 1
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Społeczeństwo informacyjne
Social media, Information society
Uwagi
summ.
Abstrakt
Termin social media oznacza wykorzystanie mediów społecznych w celach komunikacyjnych. Służą do tego wszelkie dostępne narzędzia internetowe i telekomunikacyjne. Najważniejszym elementem przekazu jest dzielenie się informacją, jak również jej komentowanie i interakcja z innymi użytkownikami. Social media to nowy trend w przekazie informacji wywierający wpływ na rozwój społeczeństwa informacyjnego. Social media ewoluują z każdym dniem i zyskują coraz więcej zwolenników, a tym samym użytkowników(fragment tekstu)

Social media is mean the use social media in order to communications. All available internet and telecommunications tools are used for these purposes. Sharing information, as well as making comments on it and interacting with other users, is considered to be the most important element of the flow of information. Social Media is a new trend in transferring information affecting the information society development.(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Cywińska-Milonas M.: Blogi. Ujęcie psychologiczne, www.retsat1.com.pl/walczak/ blogi.doc (04.02.2011).
  2. Gustowski W.: E-społeczność, Złote Myśli, Warszawa 2007.
  3. Jabłoński M.: RSS - nowe narzędzie e-marketingu, http://www.cr-media.pl/index. html?action=sai&ida=4521 (16.02.2011).
  4. Kaznowski D.: Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008.
  5. Raport Internet Standard, adStandard 2010 - Marketing w Polsce i UE 2010.
  6. Raport Social Media 2010, http://www.internetstandard.pl/whitepapers/1594/Ra port.social. media.2010.html
  7. Szlednak K.: Dziennikarstwo obywatelskie to przyszłość, http://www.internetstan dard.pl/news/108687.html (13.02.2011).
  8. Zając J.M., Kustra A., Janczewski P.S.M., Wierzbowska T.: Motywacje, zachowania i poglądy autorów i czytelników blogów, s. 5, http://bi.gazeta.pl/im/ 1/4910/m4910261.pdf (4.02.2011).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu