BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Dołhasz Magdalena (Akademia Ekonomiczna w Krakowie; Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego / Wydział Zarządzania)
Tytuł
Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1990-2000
Źródło
Zeszyty Naukowe / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Zarządzanie i marketing, 2004, s. 135-146, tab., bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Reklama, Konsument, Wiarygodność
Advertising, Consumer, Credibility
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Opracowanie stanowi próbę pokazania zmian w postawach Polaków wobec reklamy w latach 1990-2000 na podstawie analizy wybranych danych wtórnych.(fragment tekstu)

The transition of Polish economy to free-market resulted in a number of reforms and changes, also in the customers' behaviour. Advertising is a new, rapidly developing phenomenon, invariably linked with the aforementioned changes and accompanying the Polish customer in their everyday life. Being a new element of Polish 'market landscape' it introduced the customer to a new, previously unknown, world of wonderful products. The attitudes to advertising presented by its recipients are constantly changing and are among the most frequently studied issues connected with marketing activities of businesses. Modern Polish advertising is more than ten years old, its development started in 1989 and has been continuing to this day, therefore the attitudes of Poles to advertising have been already formed and arc conscious. This paper aims at grasping the changes of the attitudes of Poles to advertising in 1990-2000 and analysing how these attitudes are going to evolve after entering the EU. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kall J., Stosunek Polaków do reklamy, "Businessman Magazine", Rynek reklamy, styczeń 1996.
  2. Kotler P., Marketing - Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Gebethner&Ska, Warszawa 1994.
  3. Kwarciak B., Polacy i reklama, "Businessman Magazine" 1992, nr 12.
  4. Kwarciak B., Polski chłodny klient, "Businessman Magazine", Rynek reklamy, czerwiec 1997.
  5. Opinie o reklamie telewizyjnej, Komunikat z badań CEBOS, CEBOS, Warszawa, lipiec 1992.
  6. Polacy o reklamie i reklamodawcach, Komunikat z badań CEBOS, CEBOS Warszawa, grudzień 1997.
  7. Psychologia sukcesu, praca zbiór, pod red. S. Witkowskiego, PWN, Warszawa 1994.
  8. Strużycki M., Reklama, PWE, Warszawa 1976.
  9. Sztucki T., Zagadnienia skutecznej reklamy, Biblioteka IHW, Warszawa 1962.
  10. White R., Reklama, czyli co to jest i jak to się robi, Businessman Book, Warszawa 1996.
  11. Wiktor J. W., Promocja systemu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa-Kraków 2001.
  12. www.cbos.com.pl
Cytowane przez
Pokaż
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu