BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sekrecki Michał
Tytuł
Dydaktyka szkoły wyższej. Wybrane problemy, red. Ulrich Schrade, Warszawa 2010, 112 s.
Źródło
Prosopon. Europejskie Studia Społeczno-Humanistyczne, 2011, nr 2, s. 181-190
Prosopon. European Humanities and Social Studies
Słowa kluczowe
Szkolnictwo wyższe, Proces dydaktyczny w szkole wyższej, Metody dydaktyczne, Recenzja
Higher education, Teaching process in higher education, Didactic methods, Review
Abstrakt
Książka pt. Dydaktyka Szkoły Wyższej. Wybrane Problemy, praca zbiorowa pod redakcją Ulricha Schradego, przedstawia spojrzenie na obecny stan szkolnictwa wyższego oraz ideologie, którymi się ono kieruje, a także udziela rad odnośnie sposobów nauczania, oceniania i prowadzenia zajęć. Została ona podzielona na trzy części związane z różnymi aspektami nauczania. Pierwsza z nich dotyczy pedagogiki w rozumieniu ogólnym, nie tylko w odniesieniu do szkół wyższych. Druga zajmuje się dydaktyką szkoły wyższej, natomiast trzecia - psychologią w nauczaniu. Na początek przedstawię poglądy autorów prezentowane w książce.(fragment tekstu)
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1730-0266
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu