BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nagornova Anna Yur'evna (Togliatti State University, Russia)
Tytuł
Activation of Students Cognitive Potential When Applying the System-Dynamics Approach
Źródło
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne, 2015, T. 1, nr 1, s. 21-25, rys., bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Studenci, Procesy poznawcze, Edukacja
Students, Cognitive processes, Education
Uwagi
summ.
Abstrakt
The article raises the problem of cognitive potential activation of students when using the system-dynamics approach. Activation of cognitive potential of pupils involves presenting educational material in the form of images accessible to perception. Therefore the article proposes a new model that represents the adaptive ring of resolution of intellectual problems by students. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Nagornova A.Yu., Activation of the cognitive potential of the younger schoolboy when using system-dynamic approach,"Nachal'naya shkola plyus Do i Posle" 2009, nr 9, s. 69.
  2. Nagornova A.Yu., Gnedova S.B, Abramova O.A., Psychological and pedagogical features of younger schoolboys, Part 1, Saarbrücken: LAP Lambert Academic Publishing, 2012. s. 170.
  3. Nagornova A.Yu., Karpeev S.A., Denisov G.M., Psychological and pedagogical features of younger schoolboys, Part 2, Saarbrücken: LAP Lambert Academic Publishing, 2012. 111.
  4. Nagornova A.Yu., Stryukova G.A., Eremina L.I., Psychological and pedagogical features of younger schoolboys, Part 3, Saarbrücken: LAP Lambert Academic Publishing, 2012, s. 175.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2391-8632
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu