BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Janoś-Kresło Mirosława (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Tytuł
Moderacja referatów grupy tematycznej: Pozycja konsumenta na rynku Unii Europejskie
Źródło
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów / Szkoła Główna Handlowa, 2004, z. 50, s. 36-49
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Ochrona konsumenta
Customer service, Consumer protection
Uwagi
streszcz.
Firma/Organizacja
Unia Europejska (UE)
European Union (EU)
Abstrakt
Problemem, przed którym stoi każdy moderator, jest wybór konwencji prezentowania bogatej treści zawartej w referatach. Nie jest to sprawa łatwa, zarówno ze względu na zróżnicowaną tematykę opracowań, jak i ograniczony czas przeznaczony na moderację. Przyjęłam więc założenie, że będę starała się koncentrować na kwestiach najbliższych tytułowi tej grupy referatów. Pytanie, które sobie postawiłam po lekturze omawianych referatów, brzmiało: co łączy te opracowania, a ściślej - czy jest jakiś element, wokół którego można zbudować strukturę moderacji? Kategorią tematyczną, wokół której skupiają się rozważania - w zdecydowanej większości referatów - jest człowiek i on stanowi punkt odniesienia prezentowanych problemów. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1234-8872
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu