BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hajduk Grzegorz (Uniwersytet Rzeszowski)
Tytuł
Organizacja struktur w procesie zintegrowanej komunikacji marketingowej
Organization of Structures in the Process of Integrated Marketing Communication
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 74, s. 111-122, tab., rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych
Słowa kluczowe
Marketing, Integracja komunikacyjna
Marketing, Communication integration
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule zwrócono uwagę na problemy związane z osiągnięciem właściwego poziomu integracji w procesie komunikacji marketingowej. Znaczącym wysiłkiem dla wielu firm jest stworzenie struktur, w których uczestniczyć będą wewnętrzne działy odpowiedzialne za komunikację oraz agencje zewnętrzne. Zaproponowano cztery różniące się między sobą propozycje organizacji struktur pozwalających na uzyskanie różnego stopnia integracji.(abstrakt autora)

In the paper attention was paid to problems of achieving right level of integration in marketing communication process. A very considerable effort for many companies is creating a structure in which own communication divisions and external agencies would participate. There are proposed four different organizational structures, enabling varying levels of integration.(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. G. Hajduk, Komunikacja marketingowa w budowaniu wartości marki, w: Zarządzanie marketingowo- logistyczne w tworzeniu wartości produktu, red. S. Makarski, Wyd. Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2010, s. 130.
  2. D.E. Schultz, H. Schultz, IMC - the next generation, McGraw-Hill, USA 2003
  3. J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2005
  4. G.E. Belch, M. Belch, Advertising and Promotion. An Integrated Marketing Communications Perspective, 6/e McGraw-Hill/Irwin 2004,
  5. A. Pabian, Promocja, nowoczesne środki i formy, Difin, Warszawa 2008,
  6. Komunikacja marketingowa. Instrumenty i metody, red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006,
  7. D. Pickton, A. Broderick, Integrated Marketing Communications, Prentice Hall, Harlow, England 2005
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu