BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Petrykowska Joanna (Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu)
Tytuł
Wybrane działania marketingowe zrealizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne w Polsce
Selected Marketing Activities of Production Enterprises in Poland
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 74, s. 185-193, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych
Słowa kluczowe
Marketing, Przedsiębiorstwo prywatne
Marketing, Private enterprise
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie wyników badania obejmującego, m.in. rozpoznanie zakresu działań marketingowych stosowanych w przedsiębiorstwach prowadzących działalność na terenie Polski, zrealizowanego w 2010 r. przez pracowników Katedry Marketingu i Handlu UMK w Toruniu. Badaniem objęto 350 przedsiębiorstw. Dla realizacji celu w opracowaniu wykorzystano dane dotyczące wyłącznie 154 przedsiębiorstw produkcyjnych.(abstrakt autora)

The aim of this paper is to present the results of the research on, among others, the range of marketing activities in Polish enterprises, conducted by employees of the Department of Marketing and Commerce at Nicolaus Copernicus University in Toruń, in 2010. The survey was conducted by using a questionnaire method on sample of 350 enterprises in Poland. Realizing the aim of the paper the data from 154 production enterprises was used.(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. brak
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu