BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gębarowski Marcin (Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza)
Tytuł
Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast
Determinants of Effective Use of Social Network Services in the Promotional Activity of Polish Cities
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 75, s. 449-460, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: wybrane aspekty marketingu terytorialnego
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Media społecznościowe, Komunikowanie społeczne, Komunikowanie w internecie
Social networking, Social media, Social communication, Communication on the Internet
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule wyjaśniono istotę social mediów oraz scharakteryzowano profil ich użytkowników w Polsce. Ponadto zaprezentowano zestawienie dotyczące aktywności marketingowej polskich miast w serwisach społecznościowych. W tym kontekście zidentyfikowano czynniki, które decydują o skuteczności działań podejmowanych przez jednostki terytorialne. Szczególny nacisk położony został na proces komunikowania się z młodymi ludźmi - najliczniejszą grupą korzystającą z social mediów.(abstrakt autora)

The paper describes the essence of social media and the profile of their users in Poland. Moreover, the author shows the combination of the marketing activity of Polish cities on social network services. In this context, the factors, which decide about the effectiveness of marketing action taken by local authorities within the social network services, were identified. The special attention was put to the process of communicating with the young people - the most numerous group that uses social media.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. D. Kaznowski, Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008.
  2. T. Bingham, M. Conner, The New Social Learning: A Guide to Transforming Organizations Through Social Media, American Society for Traning and Development, San Francisco 2010.
  3. L. Safko, D.K. Brake, The Social Media Bible: Tactics, Tools, and Strategies for Business Success, John Wiley & Sons, New Jersey 2009.
  4. J. Turner, R. Shah, How to Make Money with Social Media: An Insider's Guide on Using New and Emerging Media to Grow Your Business, FT Press, Upper Saddle River 2011, s. 37-38.
  5. W. Kim, O. Jeong, S. Lee, On social web sites, "Information Systems" 2010, No. 35, s. 218-221.
  6. D. Evans, J. McKee, Social Media Marketing: The Next Generation of Business Engagement, Wiley Publishing, Indianapolis 2010.
  7. P. Ślusarski, Ranking miast w social mediach, "Press" 2010, nr 11, s. 72-74.
  8. M. Gębarowski, Nowoczesne formy promocji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2007.
  9. L.A. Cai, W.C. Gartner, A.M. Munar, Tourism Branding: Communities in Action, Emerald Group Publishing Limited, Bingley 2009.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu