BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Barczyk Krzysztof Jerzy (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Event marketing w jednostkach samorządu terytorialnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
Event Marketing in the Units of Territorial Self-Government on the Example of Westpomerania Voivodeship
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 75, s. 439-448, il., tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: wybrane aspekty marketingu terytorialnego
Słowa kluczowe
Marketing terytorialny, Marketing wydarzeń, Promocja miasta, Region
Territorial marketing, Event marketing, City promotion, Region
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Event marketing jest coraz częściej spotykanym narzędziem używanym w marketingu terytorialnym. W artykule przedstawiono istotę i znaczenie event marketingu w ujęciu teoretycznym i praktycznym. Autor na przykładzie działań realizowanych w województwie zachodniopomorskim prezentuje celowość wykorzystywania tego narzędzia do promocji regionu.(abstrakt autora)

Event marketing is an increasingly common tool used in territorial marketing. The paper shows the nature and importance of event marketing in both theoretical and practical terms. Using the example of the actions implemented in the Westpomerania voivodeship the author presents the effectiveness of the use of this tool for the promotion of the region.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. D. Kolber, Markowe wydarzenia, "Marketing w Praktyce" 2003, nr 9, s. 7-10.
  2. E. Ratusza, Inwestycje w lojalność klienta, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Poznań 2002.
  3. P. Hoffmann, Event marketing, www.networkmagazyn.pl/event-marketing.
  4. Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 2001.
  5. D. Kolber, Event - bliskie spotkanie marketingowe, "Marketing w Praktyce" 2003, nr 9, s. 9-11.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu