BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sznajder Michał (Agricultural University of Poznań), Ratajczak Przemysław (Agricultural University of Poznań)
Tytuł
The Branch of Catering Services as a Segment of the Dairy Products Market in Poland
Usługi żywieniowe jako segment rynku produktów mleczarskich w Polsce
Źródło
Roczniki Akademii Rolniczej w Poznaniu - Seria Ekonomia, 2004, z. CCCLIX (3), s. 179-193, tab., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Usługi żywieniowe, Rynek mleka, Placówki gastronomiczne
Food services, Milk market, Catering establishments
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule podjęto próbę scharakteryzowania rynku usług cateringowych w Polsce z uwzględnieniem udziału produktów mlecznych w tym rynku. Omówiono aktualny stan i zmiany zachodzące na polskim rynku usług cateringowych oraz czynniki wpływające na rozwój sektora. Przedstawiono również prognozę wielkości sprzedaży usług cateringowych na lata 2003-2004 i przewidywany udział produktów mlecznych w analizowanym rynku. (abstrakt oryginalny)

The paper shows the presence and perspectives for the future of dairy products consumption in catering services in Poland. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Bony żywieniowe zdobywają rynek. (2003). Now. Gastron. 1, 5: 28.
  2. Olszewski K. (2003): Około 200 restauracji pracowniczych na rynku. Now. Gastron. 1, 9: 27-29.
  3. Pieńczykowska J. (2003): Rocznie przybywa 5 proc. barów. Now. Gastron. 1, 5: 18-19.
  4. Polska statystyka publiczna. (marzec 2004). GUS, Warszawa. http://www.stats.gov.pl.
  5. 300 mln inwestycji. Plany rozwoju Pizzy Hut i KFC. (2003). Now. Gastron. 1, 1-3: 45.
  6. W Polsce dominują bary, puby i fast foody. (2004). Now. Gastron. 2, 2: 19.
  7. Wzrost za pięć lat. (2003). Now. Gastron. 1, 7: 28-29.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1731-0261
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu