BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pukas Anetta (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Call center jako narzędzie zdobywania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku globalnym
Call Center as the Competitive Advantage in Global Market
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 74, s. 557-568, tab.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych
Słowa kluczowe
Call centers, Przewaga konkurencyjna, Przedsiębiorstwo
Call centers, Competitive advantage, Enterprises
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Zjawisko globalizacji i otwarcie wielu nowych rynków zbytu zmieniło otoczenie, w którym przyszło dziś działać przedsiębiorcom. W Polsce konkurencja również zmusza przedsiębiorstwa do wykorzystania nowoczesnych narzędzi zarządzania relacjami z klientem, w tym również call center i contact center. Celem niniejszego artykułu jest próba identyfikacji potencjału tkwiącego w centrach kontaktowych call center i contact center jako narzędziach budowania przewagi konkurencyjnej.(abstrakt autora)

The phenomenon of globalization and the opening of new markets have transformed the environment within which organizations operate. Organizations in Poland are frequently forced by strong competitive pressures to use tools of Customer Relationship Management, especially Call Center and Contact Center. The aim of the paper is the identification of potential of this tool as sources of the competitive advantage.(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. J. Sosnowska, Jak zorganizować call centre w firmie?, http://technologie.gazeta.pl/ technologie/1,81028,7571403.html.
  2. I.D. Bartczak, Contact center pomaga lepiej zarządzać relacjami z klientami, http://edgp.gazetaprawna.pl/ index.php?act=mprasa&sub=article&id=50967.
  3. Nowoczesny Call Center, www.sap.com/poland/solutions/business-suite/crm/features functions/cic/index.epx.
  4. M. Złoch, Call center - standard nowoczesnej firmy, http://salesnews.pl/SalesSupport Article.aspx?id=15.
  5. iCall - gotowe centrum obsługi telefonicznej, http://callcenterpoland.pl/?cat=9.
  6. Consumer & Convergence IV. Konsumenci w obliczu Internetu i mobilnych technologii, 2010, www.kpmg.pl/index.thtml/pl/library/raporty/index.html?cid=52616e646f6d49564c78d2d d9f9fffaee87794ae49992b0b. Badania cykliczne, od 2006 roku globalne, wykonane przez firmę KPMG w 20 krajach świata - ok. 6000 respondentów, w 2010 r. objęło równieŜ polskich konsumentów.
  7. K. Rochalski, Call center w Polsce, www.instytut-outsourcingu.pl/?q=node/128.
  8. M. Kaczmarek, Call center wygodnym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, www.mentora.pl/ marketing/call-center-wygodnym-rozwiazaniem-dla-przedsiebiorstw.
  9. M. Złoch, Call center - standard nowoczesnej firmy, http://salesnews.pl/SalesSupport Article.aspx?id=15.
  10. Telemarketing na rynku HoReCa, http://biznes.gastrona.pl/art/article_7708.php.
  11. Globalizacja usług. Outsourcing, offshoring i shared services centers, red. A. Szymaniak, Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008,
  12. B. Niedzielski, Polska europejskim centrum usług BPO, http://biuroprasowe.netpr.pl/ notatka_99882.html.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu