BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rybowska Agnieszka (Akademia Morska w Gdyni)
Tytuł
Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych
Interpersonal Relationships with Customers on the Hairdressing and Beauty Services Market
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2011, nr 74, s. 569-579, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych
Słowa kluczowe
Usługi, Rynek usług, Klient, Relacje z klientami
Services, Services market, Customer, Relationships with customers
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Nawiązywanie dobrych relacji z klientem jest istotnym elementem funkcjonowania firmy na rynku. Badano stosunek klientów gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich do usługodawców i nawiązywanie z nimi bliższych relacji. Oceniono również czynniki wpływające na te relacje. Zwrócono uwagę na stereotypy płci i ich przełamywanie.(abstrakt autora)

Making good relations with customers is an important part of the company's operation on the market. The attitude and making closer relations of cosmetic and hairdressing service customers towards the service providers have been studied. The factors affecting these relationships have also been evaluated. Attention is paid to gender stereotypes and their counteraction.(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. A. Dejnaka, Budowanie lojalności klientów, Helion, Gliwice 2007.
  2. A. Stachowicz-Stanuch, M. Stanuch, CRM. Przewodnik dla wdraŜających, Placet, Warszawa 2007.
  3. I.H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001.
  4. Zarządzanie relacjami w usługach, red. K. Rogoziński, Difin, Warszawa 2006.
  5. www.crm.pl.
  6. www.doradztwo.lfr.lublin.pl.
  7. K. Burnett, Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu