BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pidšmorga Û.V.
Tytuł
Reklama kak âvlenie sovremennogo sociokul'turnogo prostranstva
Advertising as a Phenomenon of Contemporary Social and Cultural Space
Źródło
Społeczeństwo i Edukacja. Międzynarodowe Studia Humanistyczne, 2012, nr 2, s. 265-271
Society and Education. International Humanist Studies
Słowa kluczowe
Reklama w mass mediach, Reklama, Komunikowanie masowe, Konsument
Advertising in mass media, Advertising, Mass communication, Consumer
Uwagi
summ.
Abstrakt
This article is devoted to the consideration of advertising as a phenomenon of contemporary social and cultural space. It is determined by the historical background and factors contributing to the development of advertising as a mass phenomenon of modern times. Substantiated nature of culturological concept of advertising is paid attention to, too. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1898-0171
Język
rus
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu