BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gołębiewski Jarosław (Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie)
Tytuł
Zmiany w otoczeniu jako czynnik kształtujący działania marketingowe przedsiębiorstw agrobiznesu
Changes in the Environment as a Factor Affecting Agribusiness Marketing Firms
Źródło
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 5 (54), s. 36-49, tab., rys., bibliogr. 13 poz.
Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo wobec zmian, Otoczenie przedsiębiorstwa, Agrobiznes, Marketing
Changes in the company, Enterprise environment, Agrobusiness, Marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu było określenie skutków zmian środowiska gospodarczego i biznesowego na działalność marketingową przedsiębiorstw agrobiznesu. W opracowaniu dokonano przeglądu głównych tendencji występujących w różnych sferach otoczenia marketingowego przedsiębiorstw. Przedstawiono również wpływ tych zmian na koncepcje marketingu. Artykuł przedstawia ponadto diagnozę głównych opcji marketingowych w obszarze agrobiznesu. The purpose of the article was to determine the effects of changes in economic and business environment for agribusiness companies marketing activities. The paper reviews the main trends in the various spheres of business marketing environment. Also presents the impact of these changes on the concepts of marketing. The article presents the main options for further diagnosis in the field of agribusiness marketing. (abstrakt oryginalny)

The purpose of the article was to determine the effects of changes in economic and business environment for agribusiness companies marketing activities. The paper reviews the main trends in the various spheres of business marketing environment. Also presents the impact of these changes on the concepts of marketing. The article presents the main options for further diagnosis in the field of agribusiness marketing. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Dla kogo fundusz typu BRIC? http://www.finanse.egospodarka.pl [dostęp 10 czerwca 2011 r.]
  2. Gadomski W.: Państwa budują fundusze inwestycyjne. http://www.bankier.pl/ [dostęp 10 czerwca 2011 r.]
  3. http://www.tetrapak.pl [dostęp 10 czerwca 2011 r.]
  4. Kall J.: Silna marka. Istota i kreowanie. PWE, Warszawa 2001.
  5. Kotler Ph., Caslione J. A.: Chaos. Zarządzanie I marketing w erze turbulencji. MT BIZNES, Warszawa 2009.
  6. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I.: Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek? MTB BIZNES, Warszawa 2010.
  7. Kotler Ph.: Marketing. Wydawnictwo REBIS, Poznań 2005.
  8. Majewski E.: Trwały rozwój i trwałe rolnictwo- teoria a praktyka gospodarstw rolniczych. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2008.
  9. Otto J.: marketing relacji. Koncepcja i stosowanie. Wydawnictwo C.H. Beck. Warszawa 2001.
  10. Payne A.: Marketing usług. PWE. Warszawa 1997.
  11. Przybyłowski K., Hartley S. W., Kerin R. A., Rudelius W.: Marketing. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1998.
  12. Woś A., Zegar J. S.: Gospodarka żywnościowa. Problemy ekonomiki i sterowania. PWE, Warszawa 1983.
  13. Woś A.: Agrobiznes. Makroekonomia. Tom 1. Wydawnictwo KEY TEXT, Warszawa 1996.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2081-3430
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu