BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rizovová Beáta, Gašparíková Veronika (Slovak Agricultural University in Nitra), Nagyová Ľudmila (Slovak Agricultural University in Nitra)
Tytuł
Perception of Advertisement in Visegrad Four Countries
Postrzeganie reklamy w krajach Grupy Wyszehradzkiej
Źródło
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2011, nr 5 (54), s. 138-148, tab., wykr., bibliogr. 4 poz.
Scientific Journals Warsaw University of Life Sciences - SGGW. European Policies, Finance and Marketing
Słowa kluczowe
Reklama w internecie, Reklama w mass mediach, Reklama, Komunikowanie marketingowe, Efektywność reklamy
Internet advertising, Advertising in mass media, Advertising, Marketing communication, Advertising efficiency
Uwagi
streszcz., summ.
Firma/Organizacja
Grupa Wyszehradzka
Visegrad Group
Abstrakt
The importance of marketing communication is still increasing. There are a lot of debates about integration of communication tools that can help to achieve more effective results mostly when companies try to operate internationally. The presented paper provides results of survey conducted within Visegrad Four countries that was aimed to find out differences among young people in the field of advertisement perception. There were almost no statistically significant differences just in the area of Internet advertisement effectiveness where the first position of making electronic purchases due to Internet advertisement is held by Polish respondents. (abstrakt oryginalny)

Znaczenie komunikacji marketingowej ciągle wzrasta. Prowadzonych jest wiele debat na temat integracji narzędzi komunikacyjnych, które mogą pomóc osiągnąć lepsze rezultaty zwłaszcza, gdy firmy starają się działać na arenie międzynarodowej. Prezentowana praca zawiera wyniki badań prowadzonych w krajach Grupy Wyszehradzkiej, które miały na celu znalezienie różnic wśród młodych ludzi w zakresie percepcji reklamy. Nie stwierdzono istotnych statystycznie różnic w zakresie efektywności reklamy internetowej, jednak pierwsze miejsce pod względem dokonywania zakupów elektronicznych ze względu na reklamę internetową w zajęli polscy respondenci. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. 05.2010. Online [23.03.2011]. Available on internet: < http://www.tnslobal.sk/docs/Ponuka_Slovensko_a_internet_2010.pdf>
  2. Analýza reklamného a mediálneho trhu 2008 - 2009. 2010. Online [23.03.2011]. Available on internet: < http://www.tns-global.sk/docs/ /prezentacia2009_FINAL.pdf>
  3. LABSKÁ H., TAJTÁKOVÁ M., LOYDLOVÁ M., MIKLOŠÍK A.: Marketingová komunikácia II, 1.vydanie, Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM Bratislava, 2008, 10-16 s., 154 s., ISBN 978-80-225- 2485-8
  4. KRETTER A., a kol: Marketing: 3.vydanie, Nitra: Slovenská poľnohospodárska univerzita, 2008, 107-110 s., 264s., ISBN 978-80-552-0134-4
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2081-3430
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu