BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Konstańczak Małgorzata
Tytuł
Wojciech Słomski, "Szkoła jako instytucja wychowawcza", Wydawnictwo: Europejskie Kolegium Edukacji, Warszawa 2011, 190 s.
Źródło
Społeczeństwo i Edukacja. Międzynarodowe Studia Humanistyczne, 2012, nr 2, s. 649-655
Society and Education. International Humanist Studies
Słowa kluczowe
Recenzja, Wychowanie, Edukacja, Pedagogika
Review, Education, Education, Pedagogy
Abstrakt
Książka Wojciecha Słomskiego zatytułowana "Szkoła jako instytucja wychowawcza" zwraca uwagę czytelnika na to, z czym musi borykać się współczesna edukacja, od której wielu wymaga rzeczy wręcz niemożliwych. Już we wstępie autor zaznacza "coraz mocniej i śmielej mówi się o upadku autorytetów, braku wartości w grupie młodzieży, problemach, z którymi boryka się wiele szkół a o których długie lata głośno nie mówiono. Kradzieże, agresja, arogancja brak szacunku dla nauczyciela" (s. 9). Te jasno określone symptomy kryzysu odzwierciedlają kondycję współczesnej rodziny, dla której zbyt często pojawienie się dziecka komplikuje sytuację. (fragment tekstu)
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1898-0171
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu