BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Gałązka Marta (Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)
Tytuł
Obraz młodego pokolenia w wynikach V edycji badań BKL
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2015, nr 5, s. 24-27, tab.
Słowa kluczowe
Młodzież, Zatrudnienie młodocianych, Pokolenia, Rynek pracy
Youth, Employment of young adults, Generation, Labour market
Abstrakt
Powszechnie przyjmuje się, że przedstawiciele pokolenia Y stawiają przed pracodawcami wielkie wyzwania. Jako osoby młode, pewne siebie i dobrze znające nowe technologie oczekują od firmy wysokich zarobków, szybkiego awansu i znacznej elastyczności w podejściu do czasu pracy. Jednocześnie pracodawcy, nawet jeśli widzą potencjał młodych, postrzegają ich jako osoby nielojalne. Czy jest to prawdziwy obraz młodego pokolenia, czy jedynie krzywdzące stereotypy? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu