BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rzepka Beata
Tytuł
Jak radzić sobie z tremą podczas wystąpień?
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2015, nr 5, s. 54-56
Słowa kluczowe
Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Relacje z klientami, Praca w stresie
Communication company-client, Relationships with customers, Work under pressure
Abstrakt
Prezentacja dla bardzo ważnego klienta, spotkanie z zarządem, wystąpienie na konferencji branżowej, przemowa motywacyjna do członków zespołu, poprowadzenie szkolenia produktowego dla kluczowego klienta, prezentacja sprzedażowa, zaprezentowanie swoich pomysłów osobom decyzyjnym czy nawet wypowiedź dla telewizji. Jest wiele okazji, w których oczekuje się od pracownika, że będzie występował przed publicznością, mniejszą lub większą, znaną lub całkowicie dla siebie obcą. Jak poradzić sobie z tremą w takich sytuacjach? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu