BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Górska Ewelina
Tytuł
Kandydaci do Mordoru czyli o rekrutacjach w call center
Źródło
Personel i Zarządzanie, 2015, nr 5, s. 60-63
Słowa kluczowe
Call centers, Rekrutacja pracowników, Kryteria rekrutacji pracowników
Call centers, Employee recruitment, Recruitment criteria
Abstrakt
Rekrutacja w call center to trudne zadanie. Aby zrekrutować pięć osób, trzeba przejrzeć ponad 200 CV, zadzwonić do 150 kandydatów, umówić na rozmowę ok. 100 z nich. Następnie pogodzić się z tym, że połowa nie przyjdzie na spotkanie, a pozostałych 80 proc. zrezygnuje w trakcie szkolenia lub zaraz po nim. Mamy pięć osób? To dopiero początek, bo potrzebujemy ich dziesięć razy tyle, a teraz mamy nowe wyzwanie: trzeba sprawić, by ci, którzy już z nami są, zostali. Czy można zaradzić takiej sytuacji? (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1641-0793
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu