BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lubas Barbara (Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, Polska)
Tytuł
Skuteczność reklamy zewnętrznej na przykładzie Warszawskich Przejść Podziemnych
Efficiency of Outside Advertisement on the Example of the Warsaw Underpasses
Źródło
Przegląd Prawno-Ekonomiczny, 2011, nr 17, s. 72-83, rys., wykr., bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe
Reklama zewnętrzna, Efektywność reklamy
Outdoor advertising, Advertising efficiency
Uwagi
streszcz., summ.
Kraj/Region
Warszawa
Warsaw
Abstrakt
Artykuł stanowi analizę przykładu wykorzystania reklamy zewnętrznej w przejściach podziemnych Warszawy. Ogromny projekt realizowany przez firmę Media Spot stanowi doskonały przykład na wykorzystany z sukcesem pomysł zadbania o innowacyjność w urozmaiceniu krajobrazu miejskiego stolicy. Reklama zewnętrzna siedmiu firm umieszczona na dwunastu ekranach LCD zachwycała nowoczesnością, przykuwała uwagę i co najważniejsze okazała się strzałem w dziesiątkę w miejscu gdzie zagospodarowano przestrzeń do tej pory szarą i kojarzącą się z brudem i miejscem, które trzeba szybko opuścić. (abstrakt oryginalny)

The article constitutes analysis of the example of using the outside advertisement in underpasses of Warsaw. Huge project fulfilled by the Media Spot Company constitutes perfect example to the idea used with the success of taking care of the innovation in adding variety to the municipal landscape of the capital city. The outside advertisement of seven companies put on twelve LCD screens enraptured with the modernity, riveted the attention and most importantly was turn out to be a great success in the place where the space was developed so far grey and forming a relationship with dirt and the place which it is necessary quickly to leave. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Lubas B. Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce, Przegląd Prawno-Ekonomiczny nr 16 (3/2011).
  2. Lux J., Michalska-Kobiela A., Reklama, Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna "Adam", Warszawa 2001.
  3. Nawrocki T., Miasta nasze a w nich ....Kilka refleksji o wpływie reklamy zewnętrznej na miejską ikonosferę, Warszawa 2006.
  4. Nawrocki T., Miasto bez centrum. Centrum Katowic w oczach mieszkańców. w: Jałowiecki B., Majer A., Szczepański M. S. (red.): Przemiany miasta. Wokół socjologii Aleksandra Wallisa. Warszawa 2005.
  5. Russell J. T., Lane W. R., Reklama według Ottona Kleppnera, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2000.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1898-2166
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu