BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sosnowski Mirosław (Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości)
Tytuł
Strategia rozwoju firmy
Źródło
Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie", 2014, nr 3, s. 57-59, fot., tab.
Słowa kluczowe
Strategia rozwoju przedsiębiorstwa, Rozwój przedsiębiorstwa, Strategia przedsiębiorstwa, Planowanie strategiczne
Company development strategy, Enterprise development, Corporation strategies, Strategic planning
Abstrakt
Dynamika przemian zachodzących w globalnej gospodarce zwiększa potrzebę przewidywania i myślenia strategicznego wśród przedsiębiorców. Strategia rozwoju firmy to zapewnienie realizacji podstawowych celów każdego przedsiębiorstwa - przetrwania, rozwoju, pokonania konkurencji i utrwalenia swojej pozycji na rynku w przyszłości. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2084-963X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu