BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chodak Grzegorz (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nysie)
Tytuł
Globalne metody sprzedaży
Źródło
Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie", 2014, nr 1, s. 24-28, fot., tab., bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Sprzedaż internetowa, Formy sprzedaży, Sprzedaż, Handel elektroniczny
Internet sale, Forms of sales, Sale, e-commerce
Abstrakt
Dynamiczny rozwój komercyjnego Internetu w ostatnim dziesięcioleciu zmienił spojrzenie na wymianę handlową. Internet łamiący wszelkie bariery geograficzne stał się medium umożliwiającym sprzedaż towarów klientom z całego świata. Jedynymi ograniczeniami stały się dostęp do sieci, który w krajach rozwiniętych przestaje być problemem oraz bariera językowa, którą można usunąć tworząc wielojęzyczny serwis. W pierwszej części artykułu przeanalizowano podstawowe dane dotyczące rozpowszechnienia Internetu wśród przedsiębiorstw oraz gospodarstw domowych, a także liczbę użytkowników na świecie. Druga część stanowi opis najważniejszych kroków jakie powinno podjąć przedsiębiorstwo, które zamierza sprzedawać w Internecie, nie tylko na rynku polskim, ale także w skali międzynarodowej. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. epp.eurostat.ec.europa.eu/ [Dostęp: 03.10.2009].
  2. http://www.toptenlinks.com/cat.php/Shopping:Comparison [Dostęp: 11.09.2009].
  3. http://finance.yahoo.com/q/is?s=GOOG&annual [Dostęp: 01.10.2009].
  4. http://www.internetworldstats.com/stats.htm [Dostęp: 10.10.2009].
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2084-963X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu