BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Tomaszewicz Dorota (Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie)
Tytuł
Dlaczego tracimy Klientów?
Źródło
Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie", 2014, nr 1, s. 28-29, rys., bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Lojalność klientów, Obsługa klienta, Konkurencja
Customer loyalty, Customer service, Competition
Abstrakt
Każdy z nas ma nieco inne powody bycia lojalnym wobec firm, usługodawców, którzy zaspokajają nasze wewnętrzne potrzeby i oczekiwania. Kierujemy się tym, co jest nam najbliższe, zgodne z wewnętrznym systemem wartości i co osobiście uznajemy dla siebie za najkorzystniejsze rozwiązanie. Dla jednych z nas jest to cena, dla innych, jakość czy dostępność produktów, a jeszcze innych profesjonalizm obsługi. Tym bardziej, gdy spojrzymy na możliwość budowania relacji i zatrzymywania Klientów z poziomu Firmy szczególnie młodzi przedsiębiorcy lub osoby stojące u progu rozpoczęcia swojego biznesu mają tendencję do tego by za główną broń przy wejściu na rynek przyjąć niską cenę. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. The Cost of Poor Customer Service: The Economic Impact of the Customer Experience and Engagement 2010, www.owocebiznesu.pl.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2084-963X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu