BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Tytuł
Tworzenie strategii
Źródło
Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie", 2014, nr 1, s. 63, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe
Strategia przedsiębiorstwa, Strategia sukcesu, Sukces przedsiębiorstwa
Corporation strategies, Success strategy, Success of the company
Abstrakt
Nie ma niczego nowego w stwierdzeniu, że strategie powinny mieć charakter adaptacyjny i wykorzystywać okazję, a planowanie powinno rozpoczynać się od oceny wyróżniających zdolności firmy. Jednakże stwierdzenia te są często mylnie interpretowane. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Kay J., Podstawy sukcesu firmy, Przekład Andrzej Ehrlich, PWE, Warszawa 1996.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2084-963X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu