BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Serafin Krystyna (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
Tytuł
Mobbing jako szczególny rodzaj konfliktu w organizacji
Źródło
Czasopismo "Ekonomia i Zarządzanie", 2012, wrzesień, s. 5-6, fot., bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
Mobbing, Konflikty w przedsiębiorstwie, Relacje kierownik-podwładny
Mobbing, Conflicts in organisation, Manager-subordinate relationships
Abstrakt
Celem artykułu jest pokazanie zjawiska mobbingu jako patologii we współczesnej organizacji. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bechowska-Gebhardt A. i Stalewski T., 2004, Mobbing. Patologia zarządzania personelem, Difin, Warszawa.
  2. Chakowski M., 2005, Mobbing. Aspekty prawne, Wyd. Branta, Bydgoszcz.
  3. Dąbrowska-Kaczorek M.i, Banasik P., 2004, Jak wygrać z mobbingiem?, Wyd. SPG, Gdańsk.
  4. Kolasińska E., 2010, Mobbing jako patologia zarządzania kapitałem ludzkim, w: Janowska Z. (red.) Dysfunkcje i patologie w sferze zarządzania zasobami ludzkimi, Wyd. UŁ, Łódź, 367.
  5. Litzke S.M.,.Schuh H., 2006, Stres, mobbing i wypalenie zawodowe, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.
  6. Marciniak J., 2004a, Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Jak w praktyce zwalczać mobbing i inne przejawy dyskryminacji, Wyd. Alpha, Ostrołęka.
  7. Marciniak J., 2008b, Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy, Wyd. Wolters Kluwer, Warszawa.
  8. Serafin K., 2011, Mobbing jako patologia we współczesnej organizacji, Górnośląskie Studia Przedsiębiorczości, tom X, Oficyna Wydawnicza GWSP, Chorzów.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
2084-963X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu