BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szydłowska Agnieszka (Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie)
Tytuł
Charakterystyka mediów społecznościowych jako narzędzia komunikacji firmy z klientem
Źródło
Zeszyty Naukowe Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu Firma i Rynek, 2013, nr 2, s. 37-45, rys., tab.
Słowa kluczowe
Media społecznościowe, Serwisy społecznościowe, Marketing społeczny
Social media, Social networking, Social marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Referat porusza zagadnienia dotyczące mediów społecznościowych i ich dynamicznego rozwoju zarówno w Polsce jak i na świecie. Przytoczona zostaje definicja oraz klasyfikacja mediów społecznościowych oraz główne trendy obowiązujące obecnie w social media. Przybliżone zostaje pojecie marketingu społecznościowego. Autor zwraca też uwagę na najważniejsze zalety istnienia firmy w mediach społecznościowych. (abstrakt oryginalny)

The paper discusses the issues of social media and its rapid development, both in Poland and abroad. Quoted is the definition and classification of social media and the existing main trends in social media. Explained is the concept of social media marketing. The author also draws attention to the most important factors of social media for business. (original abstract)
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. N. Hatalska, TrendBook 2013, 9 kwietnia 2013, [dostęp: 2013-10-18], http://hatalska.com
  2. A.M. Kaplan, M. Haenlein, Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media, Business Horizons 53(1), 2010, s. 59-68.
  3. D. Kaznowski, Definicja social media, Networked Digital, 17 kwietnia 2010, [dostęp 2013-10-18], http://networkeddigital.com/2010/04/17/definicja-social-media/
  4. D. Kaznowski, Podział i klasyfikacja social media, Networked Digital, 10 maja 2010, [dostęp 2013-10-18], http://networkeddigital.com/2010/05/10/podzial-i-klasyfikacja-social-media/.
  5. H.J. Kietzmann, K. Hermkens. Social media? Get serious! Understanding the functional building blocks of social media, Business Horizons 54(3), 2011, s. 241-251.
  6. N. Morgan, G. Jones, A. Hodges, Social Media. The Complete Guide to Social Media From The Social Media Guys, 08 listopad 2010, [dostęp: 2013-10-18], http://www.yumpu.com/en/document/view/5539277/the-completeguide-to-social-media-the-social-media-guys.
  7. Jacob Nielsen, State of the Media: The Social Media Report 2012, 12 kwiecień 2012, [dostęp: 2013-10-18], http://www.nielsen.com/us/en/reports/2012/state-of-the-media-the-social-media-report-2012.html.
  8. Z. Shi, H. Rui, A.B. Whinston, Content Sharing in a Social Broadcasting Environment: Evidence from Twitter, MIS Quarterly, 2013.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1429-7221
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu