BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kobyłt Agata (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, doktorant)
Tytuł
Category Management - a Supply Chain Strategy
Zarządzanie kategoriami a strategia w łańcuchu dostaw
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (19), 2007, nr 1180, s. 138-146, rys., bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Zastosowania metod ilościowych
Słowa kluczowe
Łańcuch dostaw, Zarządzanie łańcuchem dostaw, Zarządzanie kategorią
Supply chain, Supply Chain Management (SCM), Category Management
Uwagi
streszcz.
Abstrakt
Zarządzanie kategoriami jest nieodłączną częścią zarządzania łańcuchami logistycznymi. Wskazuje na konieczność dokonywania zmian jakościowych w konstrukcji łańcucha dostaw. Tylko łańcuch zorientowany na konsumenta i jego potrzeby może być efektywny i przynosić zyski wszystkim jego uczestnikom. Artykuł wskazuje, że zarządzanie kategoriami jest ważne dla strategii i planowania w łańcuchu dostaw. (abstrakt oryginalny)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. CPFR Overview, Voluntary Interindustry Commerce Standarts, www.cpfr.org, 2004.
  2. ECR Europe, Europe Category Management Best Practises Raport, www.categorymanagement.com.
  3. Gruen T., Shah R., Determinants and Outcomes of Plan Objectivity and Implementation in Category Management Relationship, "Journal of Retailing" 2000 vol. 76, no. 4.
  4. Helgesson C., Huttula J., Roth T., Category Management - A New Consumer Oriented Concept in the Swedish Food Retailing Industry, Kristianstad University, Kristianstad 2004.
  5. Koester L., Building a Category Management Capability, UPS Supply Chain Solutions White Paper, Cleveland 2005.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3866
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu