- Autor
- Rosa Grażyna (Uniwersytet Szczeciński)
- Tytuł
- Marketing społeczny jako efekt rozszerzenia klasycznej koncepcji marketingu
Societal Marketing as the Result of Broadening the Classical Concept of Marketing - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2008, nr 18, s. 255-263, tab.
- Tytuł własny numeru
- Ekonomia-Zarządzanie-Transport.Ujęcie systemowe
- Słowa kluczowe
- Marketing, Marketing społeczny
Marketing, Social marketing - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- W konsekwencji zmieniających się uwarunkowań dochodzi do redefinicji marketingu oraz gwałtownego wzrostu zapotrzebowania na nowe instrumenty marketingowe. Koncepcja marketingu ewoluuje w kierunku dbałości i troski o konsumenta i społeczeństwo, w którym on żyje. (fragment tekstu)
The paper examines the stages of development of marketing concept that lead to expanding the term onto new areas. Especially the social criticism of marketing forced changes from traditional marketing into new, enlightened marketing concept. The societal marketing consists of: focusing on consumer, constant innovation, creating value and social responsibility. (author's abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Bibliografia
- D. Castenow: Nowy marketing w praktyce. PWE, Warszawa 1996, s. 58.
- Ph. Kotler: Marketing. Analiza, Planowanie, Wdrażanie i Kontrola. Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s. 25.
- M. Daszkowska: Tożsamość w usługach. "Marketing w praktyce" 1996, nr 3.
- Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
- J.T. Russell, W.R. Lane: Reklama według Ottona Kleppneraa, Felberg, Warszawa 1998.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Język
- pol