BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Marketing społeczny jako efekt rozszerzenia klasycznej koncepcji marketingu
Societal Marketing as the Result of Broadening the Classical Concept of Marketing
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2008, nr 18, s. 255-263, tab.
Tytuł własny numeru
Ekonomia-Zarządzanie-Transport.Ujęcie systemowe
Słowa kluczowe
Marketing, Marketing społeczny
Marketing, Social marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W konsekwencji zmieniających się uwarunkowań dochodzi do redefinicji marketingu oraz gwałtownego wzrostu zapotrzebowania na nowe instrumenty marketingowe. Koncepcja marketingu ewoluuje w kierunku dbałości i troski o konsumenta i społeczeństwo, w którym on żyje. (fragment tekstu)

The paper examines the stages of development of marketing concept that lead to expanding the term onto new areas. Especially the social criticism of marketing forced changes from traditional marketing into new, enlightened marketing concept. The societal marketing consists of: focusing on consumer, constant innovation, creating value and social responsibility. (author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Bibliografia
Pokaż
  1. D. Castenow: Nowy marketing w praktyce. PWE, Warszawa 1996, s.  58.
  2. Ph. Kotler: Marketing. Analiza, Planowanie, Wdrażanie i  Kontrola. Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s. 25.
  3. M. Daszkowska: Tożsamość w usługach. "Marketing w praktyce" 1996, nr 3.
  4. Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002.
  5. J.T. Russell, W.R. Lane: Reklama według Ottona Kleppneraa, Felberg, Warszawa 1998.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu