BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wojciechowski Marek (Uniwersytet Łódzki)
Tytuł
Atrakcyjność miasta na przykładzie Łodzi
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2002, nr 939, s. 378-386
Tytuł własny numeru
Gospodarka lokalna w teorii i w praktyce
Słowa kluczowe
Miasto, Wizerunek miasta
City, City image
Kraj/Region
Łódź
Lodz
Abstrakt
Przedmiotem artykułu jest zatem próba przedstawienia czynników opisujących atrakcyjność miasta. Za obiekt zainteresowania wybrano Łódź, drugie co do wielkości miasto (i aglomeracja) w Polsce. Łódź znajduje się w bardzo trudnej sytuacji i poszukuje rozwiązań dla zajęcia miejsca na ścieżce szybkiego rozwoju społecznego i gospodarczego. Miasto musi stać się atrakcyjne, aby skutecznie konkurować z innymi dużymi miastami w Polsce. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu