BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nita Bartłomiej (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Cel controllingu strategicznego a kreowanie wartości przedsiębiorstwa
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2002, nr 947, s. 127-133, bibliogr. 6 poz.
Tytuł własny numeru
Rachunkowość a controlling
Słowa kluczowe
Controlling strategiczny, Wartość przedsiębiorstwa, Kreowanie wartości przedsiębiorstwa
Strategic controlling, Enterprise value, Creating company's value
Abstrakt
Poruszono problem doprecyzowania celu strategicznego, który polega na maksymalizacji wartości. W związku z tym, należy ustalić przedmiot maksymalizacji i wyjaśnić kwestię samej maksymalizacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Bień W.: Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Difin, Warszawa 2000.
  2. Brigham E.F., Gapenski L.C.: Zarządzanie finansami. PWE, Warszawa 2000.
  3. Copeland T., Koller T., Murin J.: Wycena: mierzenie i kształtowanie wartości firm. Wig - Press, Warszawa 1997.
  4. Ehrbar A.: EVA. Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa. Wig - Press, Warszawa 2000.
  5. Herman A., Szablewski A. (red.). Zarządzanie wartością firmy. Poltext, Warszawa 1999.
  6. Rappaport A.: Wartość dla akcjonariuszy. Poradnik menedżera i inwestora. Wig - Press, Warszawa 1999.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu