BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Janczewska Danuta (University of Social Sciences, Poland)
Tytuł
Methods and Marketing Instruments of Logistic Processes
Źródło
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2015, t. 16, z. 1, s. 51-64, tab., bibliogr. 12 poz.
Entrepreneurship and Management
Tytuł własny numeru
The Financial and Economic Aspects of Modern Management
Słowa kluczowe
Logistyka, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Instrumenty marketingowe
Logistics, Small business, Marketing instruments
Uwagi
summ.
Abstrakt
Knowledge about a logistic process in SMEs can be the way to growth of competitiveness of a company by improving those processes. One of the ways can be use of marketing as a support of a logistic process. Identification of logistic activities, logistic process and management should be based on full knowledge about market and its participants. Achieving knowledge and accumulation as a resource allow increasing logistic standards such as supply process, production, storage and distribution. It can contribute to recognize possibilities of competitor´s opportunities. Using marketing methods and instruments in logistic processes can increase competitiveness of SMEs. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Białoń L., Janczewska D. (2009), Marketing innowacji [in:] Tożsamość i wizerunek marketingu , red. R. Niestrój, Published by PWE, Warszawa.
  2. Blaik P. (2010), Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem, Published by PWE, Warszawa.
  3. Dwiliński L. (2006), Zarys logistyki przedsiębiorstwa, Published by Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, Warszawa.
  4. Gattorna J. (2013), Dynamiczne łańcuchy dostaw, Published by Wydawnictwo Eurologistic, Poznań.
  5. Janczewska D. (2011), Wpływ zarządzania marketingowo-logistycznego na poziom luki technologicznej w przedsiębiorstwach z grupy MSP [in:] Zarządzanie logistyczne, ed. by K. Kolasińska-Morawska, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", vol. XII, issue 9, SWSPiZ w Łodzi.
  6. Janczewska D. (2011), Marketingowo-logistyczne elementy zarządzania firma rodzinną [in:] Firmy rodzinne - determinanty funkcjonowania i rozwoju, ed. Ł. Sułkowski, Wyd. SWSPiZw Łodzi, "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", vol. XII, issue 6, Łódź.
  7. Kempny D. (2001), Logistyczna obsługa klienta, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  8. Kotler Ph., Kartajaya H., Setiawan I. (2010), Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek?, Published by MT Biznes Sp. z o.o., Warszawa.
  9. Oslo Manual (2005), Guidelines for Collecting and Interpreting Innovation Data, 3rd Edition, OECD, EUROSTAT.
  10. Nogalski B., Karpacz J., Wójcik-Karpacz A. (2004), Funkcjonowanie i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, Published by AJG, Bydgoszcz.
  11. Raport Kondycja marketingu w przedsiębiorstwach MSP 2011, http://www.kondycjamarketingu. pl/, available as of 10.09.2013.
  12. Sułkowski Ł. (2013), Sensemaking w zarządzaniu zmianami w polskich szpitalach [in:] M. Boguszewicz-Kreft, M. Rozkwitalska (editors), Nowe koncepcje w zarządzaniu organizacją wobec wyzwań otoczenia, Published by Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, Gdańsk.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1733-2486
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu