BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bielawa Anna (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Realizacja podejścia projakościowego w procesie zarządzania jakością usług
Implementation of Pro-Quality Approach in the Management of Service Quality
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 2014, nr 67, s. 543-554, rys., tab.
Tytuł własny numeru
Narzędzia zarządzania finansami
Słowa kluczowe
Usługi, Jakość usług, Zarządzanie jakością, Przywództwo, System motywacji projakościowej
Services, Quality of services, Quality management, Leadership, Pro-quality motivation system
Uwagi
streszcz., summ..
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badań, które przeprowadzono w autoryzowanych serwisach samochodowych. Zaprezentowano stopień realizowania podejścia projakościowego w tych podmiotach, ze szczególnym uwzględnieniem oceny poziomu przywództwa kierownictwa. Zaproponowano również rozwiązania, których wdrożenie usprawnieni proces zarządzania i podniesie jakość usług. (abstrakt oryginalny)

The article present the results of the research, which was conducted in authorized car services. It presents level of implementation of pro-quality approach in these companies, with particular attention to assessing the level of leadership. Also proposed solutions, which implementation can be helpful in improvement process management and quality of services. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1733-2842
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu