- Autor
- Bielawa Anna (Uniwersytet Szczeciński)
- Tytuł
- Realizacja podejścia projakościowego w procesie zarządzania jakością usług
Implementation of Pro-Quality Approach in the Management of Service Quality - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia, 2014, nr 67, s. 543-554, rys., tab.
- Tytuł własny numeru
- Narzędzia zarządzania finansami
- Słowa kluczowe
- Usługi, Jakość usług, Zarządzanie jakością, Przywództwo, System motywacji projakościowej
Services, Quality of services, Quality management, Leadership, Pro-quality motivation system - Uwagi
- streszcz., summ..
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono wyniki badań, które przeprowadzono w autoryzowanych serwisach samochodowych. Zaprezentowano stopień realizowania podejścia projakościowego w tych podmiotach, ze szczególnym uwzględnieniem oceny poziomu przywództwa kierownictwa. Zaproponowano również rozwiązania, których wdrożenie usprawnieni proces zarządzania i podniesie jakość usług. (abstrakt oryginalny)
The article present the results of the research, which was conducted in authorized car services. It presents level of implementation of pro-quality approach in these companies, with particular attention to assessing the level of leadership. Also proposed solutions, which implementation can be helpful in improvement process management and quality of services. (original abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1733-2842 - Język
- pol