BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stecyk Adam (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Problemy wyboru.Porównanie sytemów elaearningowych MOODLE i LAMS
The Problem of Choice. Chomparison of Moodle and Lams
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 48, s. 245-250, rys., bibliogr. 4 poz.
Tytuł własny numeru
Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju regionalnego
Słowa kluczowe
Systemy ERP, Zdalne nauczanie
ERP system, e-learning
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem artykułu było porównanie systemów e-learningowych MOODLE i LAMS. W artykule zawarto wyniki badań realizowanych na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego oraz w Centrum E-learningu MELCOE na Uniwersytecie Macquarie w Sydney. W przeprowadzonych badaniach zwrócono szczególną uwagę na aspekty związane z efektywnością i jakością opracowania, realizacją i ewaluacją szkoleń, szybkością funkcjonowania systemów, porównaniem narzędzi w obu aplikacjach oraz subiektywne opinie nauczycieli i studentów. Ponadto scharakteryzowano główne elementy współczesnego modelu nauczan(fragment tekstu)

The aim of an article is comparison of MOODLE and LAMS e-learning systems. It presents the results of researches conducted together by Department of Management and Economics of Services (WZIEU ) at University of Szczecin and Macquarie E-Learning Centre of Excellence (MELCOE) of Macquarie University in Sydney. Particular attention was paid to following aspects: efficiency and quality of elaboration, implementation and evaluation of electronic courses, availability of tools, the way e-learning systems work and subjective opinions of teachers and students. Furthermore, the article describes basic elements of contemporary education model and fundamental aspects of electronic learning(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Stecyk A., Efektywność projektu LAMS WZ iEU , E-mentor nr 2(24), Wydawnictwo SGH, Warszawa 2008, s. 47-52.
  2. www.lamsfoundation.org.
  3. www.melcoe.mq.edu.au.
  4. www.moodle.org.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu