BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Świadek Hubert (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Komunikacja marketingowa głównych producentów artykułów wyposażenia łazienek w Polsce
Marketing Communications of Main Producers of Bathroom's Fittings in Poland
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 46, s. 321-329, rys.
Tytuł własny numeru
Młodzi ekonomiści wobec kryzysu Sektor usług. Innowacje. Marketing
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Przemysł
Marketing communication, Industry
Uwagi
streszcz., summ.
Kraj/Region
Polska
Poland
Abstrakt
W artykule przedstawiono charakterystykę komunikacji marketingowej stosowanej przez liderów branży artykułów wyposażenia łazienek w Polsce oraz opis trendów widocznych w branży zarówno na przestrzeni lat, jak i obecnie, w dobie dekoniunktury gospodarczej. Artykuł zawiera również wyniki badań komunikacji marketingowej głów łazienek w Polsce. (abstrakt autora)

Article presents characteristics of marketing communication applied by leaders of bathroom's fittings articles sector in Poland, and describes trends appeared in this sector on the following years and now in the time of economical decrease. Article also contains results of own studies of marketing communications of main producers in these sector and bathroom's fittings articles buyer's preferences. (author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Komunikacja marketingowa - instrumenty i metody, red. B. Szymoniuk, PWE, Warszawa 2006, s. 7.
  2. Materiały dostępne w serwisie internetowym producenta http://www.cersanit.pl (czerwiec 2009).
  3. Materiały dostępne w serwisie internetowym producenta http://www.kolo.com.pl (czerwiec 2009).
  4. P. Ruszak, Rynek reklamowy 2009, "Marketing w Praktyce" 2009, nr 1, s. 30-42.
  5. Na podstawie badania Segmentacja indywidualnych użytkowników ceramiki sanitarnej w Polsce, sporządzonego dla Snitec KOŁO Sp. z o.o. przez GfK Polonia, Warszawa, styczeń 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu