BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jodkowska Liliana, Sidorkiewicz Marta (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Wybrane aspekty jakości w usługach turystycznych w Niemczech
Ausgewählte Aspekte der Qualität von Touristik-Dienstleistungen in Deutschland
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2010, nr 13, s. 137-147, tab.
Słowa kluczowe
Jakość usług turystycznych, Jakość, Usługi turystyczne
Quality of tourist services, Quality, Tourism services
Uwagi
Zsfg.
Abstrakt
W Polsce temat jakości jest już poruszany od dawna. W praktyce przekłada się to na rozbudowę infrastruktury turystycznej, na przykład powstaje coraz więcej wielofunkcyjnych i specjalistycznych hoteli (aspekt techniczny jakości) czy notuje się znaczny popyt na studia z zakresu turystyki (profesjonalizm przyszłej kadry turystycznej - aspekt funkcjonalny jakości). Analizując jednak wielość i zróżnicowanie przedsięwzięć projakościowych w zakresie turystyki na terenie Niemiec, Polska w porównaniu ze swoim zachodnim sąsiadem ma ich wciąż zbyt mało. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Daszkowska, Usługi. Produkcja, rynek, marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998.
  2. Marketing usług turystycznych, red. A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
  3. Ekonomika turystyki, red. A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  4. Współczesna ekonomika usług, red. S. Flejterski, A. Panasiuk, J. Perenc, G. Rosa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005.
  5. W.B. Martin, Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach, Polskie Wydawnictwa Profesjonalne Sp. z o.o., Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., Karków 2006.
  6. Jakość usług turystycznych, red. A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2007.
  7. Obsługa ruchu turystycznego, red. B. Meyer, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  8. A. Grobelna, B. Marciszewska, Czynnik ludzki a doskonalenie komponentu funkcjonalnego usługi hotelarskiej (ujęcie lokalne), Zeszyty Naukowe nr 496, "Ekonomiczne Problemy Usług" nr 19, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin, s. 305.
  9. M. Askaldowicz-Figiel, Rola personelu w kreowaniu jakości usług oraz wizerunku biur podróży, Zeszyty Naukowe nr 496, "Ekonomiczne Problemy Usług" nr 19, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin, s. 257.
  10. M. Turkowski, Marketing usług hotelarskich, PWE, Warszawa 2003.
  11. Magnez dla turystów, "Wprost" z 22.07.2007, s. 39.
  12. Innowacyjność i struktury klastrowe w województwie zachodniopomorskim. Turystyka, red. P. Niedzielski, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2008.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1644-0501
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu