BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kosowska Magdalena (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Decyzje cenowe małych i średnich przedsiębiorstw (ujęcie modeli konkurencji)
Pricing of the Small and Medium enterprises (Competition`s Models Aspect)
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 51, s. 115-124, rys.,tabl.
Tytuł własny numeru
Uwarunkowania rynkowe rozwoju mikro i małych przedsiębiorstw Mikrofirma 2010
Słowa kluczowe
Polityka cenowa, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Konkurencyjność
Pricing policy, Small business, Competitiveness
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Decyzje cenowe ogrywają ważną rolę w procesie zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach gospodarki rynkowej. Pozwalają one nie tylko budować pozycję konkurencyjną firmy na danym rynku produktowym, wówczas cena jest integralną częścią strategii marketingowej, ale również mają bezpośredni wpływ na kondycję finansową przedsiębiorstwa, w takiej sytuacji cena jest komponentem polityki finansowej.(fragment tekstu)

Decisions of the small and medium enterprises, concerning the price formation, are often quite complex. That is effect of the row of factors. The article presents the price policy of the small and medium enterprises. The article present also pricing of the small and medium enterprises (competition's models aspect).(author's abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. M.H.B. McDonald, Marketing Plans, Butterwoirth-Heinemann, Oxford 1992
  2. B. Rogoda, Polityka cenowa małych i średnich przedsiębiorstw, Oficyna Wydawnicza, Kraków 2004
  3. D. Begg, S. Fischer, R. Dornbusch, Mikroekonomia, PWE, Warszawa 1996
  4. D. Laider, S.Estron, Wstęp do mikroekonomii, Gebethner i Ska, Warszawa 1991
  5. M.J. Stankiewicz, Konkurencyjność przedsiębiorstwa, Dom Organizatora, Toruń 2002 M.E.
  6. Porter, Strategia konkurencji. Metody analizy sektorów i konkurentów, PWE, Warszawa 1999
  7. K. Safin, Zarządzanie małą firmą, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2002
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu