BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Rosa Grażyna (Uniwersytet Szczeciński), Barczyk Krzysztof (Uniwersytet Szczeciński)
Tytuł
Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
Creation of a Brand Region on the Example of Zachodniopomorskie Voivodeship
Źródło
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 56, s. 193-200, rys.
Tytuł własny numeru
Marketing przyszłości: Trendy. Strategie. Instrumenty. Partnerstwo i komunikacja w regionie.
Słowa kluczowe
Region, Marka
Region, Brand
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
W artykule przedstawiono istotę marki, sposób kształtowania marki województwa zachodniopomorskiego oraz główne założenia strategiczne w tym zakresie. Wskazano na elementy tożsamości omawianego regionu oraz główne działania komunikacyjne.(abstrakt oryginalny)

The paper presents the essence of Zachodniopomorskie Voivodeship brand, the way the brand is created and main strategic assumptions for it. The elements of analyzed region identity and main communication activities are indicated.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego
Pełny tekst
Pokaż
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1640-6818
1896-382X
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu