- Autor
- Rosa Grażyna (Uniwersytet Szczeciński)
- Tytuł
- Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków - miejsca,style i sposoby dokonywania zakupów
Evaluation of Changes in the Purchasing Behaviour of Poles - the Places, Styles, and Ways of Making Purchases - Źródło
- Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 2010, nr 54, s. 123-131, tab.,
- Tytuł własny numeru
- Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty Zachowania nabywców - wczoraj, dziś i jutro. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku
- Słowa kluczowe
- Zachowania klientów, Zakupy online, Zakupy grupowe, Telezakupy
Customer behaviour, Online shopping, Group purchasing, Teleshopping - Uwagi
- streszcz., summ.
- Abstrakt
- W artykule przedstawiono model postępowania nabywcy oraz czynniki warunkujące to postępowanie. Na podstawie wyników różnych badań przeprowadzonych przez CBOS przedstawiono zachowania nabywcze Polaków oraz wskazano główne czynniki warunkujące ich postępowanie.(abstrakt autora)
The paper presents the model of buyer behavior and the determinants conditioning the behavior. Based on the results of various studies conducted by CBOS the purchasing behavior of Poles is presented. The main factors determining their behaviors are also indicated(author's abstract) - Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Szczecińskiego - Pełny tekst
- Pokaż
- Bibliografia
- Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdraŜanie i kontrola, Gebethner i Ska, Warszawa 1994
- Badanie CBOS, "Kurier Szczeciński" z dnia 21.04.2010
- Marketing w handlu, red. G. Rosa. Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2009
- P. Mazurkiewicz, B. Drewnowska, Wydajemy miliardy na dzieci, "Rzeczpospolita" z dnia 12.04 2010.
- Cytowane przez
- ISSN
- 1640-6818
1896-382X - Język
- pol