BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Idzikowski Wojciech (University School of Physical Education in Wrocław), Cieśliński Wojciech B. (University School of Physical Education in Wrocław)
Tytuł
The Designing of Customer Management Strategies Using ICT Tools in Pure Jatomi
Projektowanie strategii zarządzania klientami z wykorzystaniem narzędzi ICT w Pure Jatomi
Źródło
Informatyka Ekonomiczna / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2014, nr 4 (34), s. 85-93, rys., tab., bibliogr. 9 poz.
Business Informatics / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Słowa kluczowe
Zarządzanie wartością, Sport, Organizacja
Value management, Sport, Organisation
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Artykuł prezentuje model projektowania strategii zarządzania klientami oparty na wykorzystaniu biznesowych narzędzi ICT w globalnej organizacji sportowej, jaką jest Pure Jatomi. Najpierw objaśniono teoretycznie podstawowe kategorie niezbędne do osiągnięcia celu pracy (prezentacja wyników analizy literatury), następnie przedstawiono ogólny model projektowania strategii zarządzania klientami (prezentowany także w postaci mapy procesu - opracowany na podstawie wyników badań empirycznych), a na końcu przedstawiono narzędzia ICT umożliwiające akcelerację wzrostu CLV (Customer Lifetime Value - wartość klienta w cyklu życia).(abstrakt oryginalny)

The article presents the model of designing a customer management strategy using business ICT tools within a global sports association named Pure Jatomi. First, the basic categories essential for reaching a target of the project are explained (this section presents the results of literature analysis).Next, the general model of designing a customer management strategy (shown as a process map as well, developed on the basis of results of empirical investigation) is shown. Finally, ICT tools which enable acceleration of CLV growth (CLV = Customer Lifetime Value) are presented.(original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Pełny tekst
Pokaż
Bibliografia
Pokaż
  1. Cieśliński W., 2011, Doskonalenie procesowej orientacji przedsiębiorstw. Model platformy treningu procesowego, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław.
  2. Dobiegała-Korona B., Doligalski T. (eds.), 2010, Zarządzanie wartością klienta, Poltext, Warszawa.
  3. Głowicki P., Łasiński G., 2010, Metodyka zarządzania projektami e-learningowymi, Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą.
  4. Idzikowski W., 2014, Narzędzia organizacji procesów dyfuzji wiedzy w sektorze usług kosmetycznych, przygotowywana praca doktorska, Akademia Wychowania Fizycznego, Wrocław.
  5. Kumar V., 2010, Zarządzanie wartością klienta, Wydawnictwa Profesjonalne PWN, Warszawa.
  6. Nycz M., 2009, Business Intelligence as the exemplary modern technology influencing on the development of the enterprise, [in:] Kubiak B., Korowicki A.(eds.) Information management, GUP, Gdańsk.Osterwalder A., Pigneur Y., 2010, Tworzenie modeli biznesowych, podręcznik wizjonera, OnePress, Gliwice.
  7. Perechuda K., 2013, Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław.
  8. Stosik A., Głowicki P., Zarecka E., 2011, HR Biznes Partner - nowa rola w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 218.
  9. Żyminkowski T., 2009, Zarządzanie wartością w cyklu życia klienta, [in:] Godziszewski B., Kołosowska B., Szołno-Koguc J. (eds.), Zarządzanie w XXI wieku. Koncepcje, trendy, problemy, Wyższa Szkoła Bankowa, Toruń.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1507-3858
Język
eng
URI / DOI
http://dx.doi.org/10.15611/ie.2014.4.09
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu